2013. május 14., kedd

Chapter 8.


"Az ajtóhoz mentem, és mielőtt bementem még egyszer rájuk néztem. "
Lenyomtam a kilincset és beléptem.  A szobában Li egyedül volt.
Liam egy takaró alatt feküdt és gépek voltak rá kötve plusz infúzió.
Amikor meglátott arcán rengeteg érzést láttam. Öröm, meglepődöttség, megbánás, szeretet... stb. Arca kisebb mosolyra húzódott, és már nyitotta a száját, hogy szóljon valamit.
- Nem!- tettem fel a mutató ujjamat, hogy ne szólaljon meg.- Csak én.- odamentem, az ablaka felé fordultam, ahol a többiek is beláttak. Lehúztam a rolót majd leültem az ágya melletti székre.- Hogy gondoltad ezt? Úgy őszintén, mondd már meg? Drogozol, és nem is törődsz magaddal? Oké, hogy én is hülyeséget csináltam, de nem az ÉLETEMET  kockáztattam. A doki nő mondta ha később hoznak be a többiek, már nem élnél! Felfogtad? Rád sem ismerek, komolyan.- nem kellett volna terhelnem, de nem bírtam ki. Megint nyitotta a száját, de én lecsitítottam. - Nem engedem, hogy megszólalj amíg itt vagyok.- hátradőltem a székemen, karomat keresztbe fontam és úgy ültem tovább.
Farkasszemet néztünk egymással. Barna szemei azt súgták  hogy nagyon mondani akar valamit. De közben örült. De szomorú is volt.
Oldalra fordítottam a szemem, és megláttam a vizes tartályt  poharakkal együtt. Felálltam, odamentem és engedtem magamnak egy kis langyos vizet. Liam tekintete égette a hátamat. Visszafordultam hozzá és felhörpintettem a pohár tartalmát. Kidobtam a műanyag vackot, és szótlanul kimentem az ajtón.
A többiek egy emberként kapták felém a fejüket. Becsuktam magam mögött az ajtót, hátamat nekitámasztottam és lecsúsztam a földre. Felhúztam a lábam, átkaroltam a térdemet és kitört belőlem a zokogás. El és Pezz azonnal odajött hozzám, leültek mellém és megöleltek.
- Shhh... Elena... Jól van. - nyugtatott El.
- T-tudom, é-és örü-ülök.- szipogtam.
Kibontakoztam a karjaikból és felálltam. Ők is követték a mozdulatomat. Odamentünk a többiekhez és Niall felé fordítottam a fejem.
- Haza megyek busszal. Köszi idefele a fuvart.- mosolyogtam egyet erőltetetten. Niall félmosollyal az arcán bólintott.
- Majd én hazaviszlek- mondta Harry. Felé kaptam a fejem.
- Nem kell, köszi. Menj csak be Liamhez.- mondtam.
- Majd én telefonba vagy holnap beszélek vele.- jött oda mellém.
- Köszi.- motyogtam.- Sziasztoook!- fordultunk vissza a többiek felé Harryvel.- Majd beszélünk!- mondtam.
Harryvel lelifteztünk, majd kimentünk és beültünk a kocsiba.
- Mit mondtál neki?- kérdezte miután elindította a motort.
- Csak, hogy hogy gondolta ezt meg ilyenek...
- És ő mit reagált?- Harry.
- Nem engedtem, hogy megszólaljon.- sütöttem le a szemem, és a hirtelen nagyon érdekesnek találtam a cipőmet.
- Szóvaal, ott feküdt néma csöndben, amíg te monológot mondtál neki?
- Ühüm...
- Érteeem... - bólintott egyet az utat nézve.
- Innom kéne ma.- gondolkodtam hangosan.
- Alkoholt?- Harry.
- Nem, vizet.- mondtam szarkazmussal.
- Nem vagy még fáradt?- Hazz.
- Valahogy ki kell pihenni ezt a mai napot.- húztam egy kis mosolyra a számat.
- Elksírélek.- jelentette ki.
- Harry, nagy lány vagyok már. Tudok vigyázni magamra.
- Nem baj. Rám is rám férne. Liam engem is kiborított az utóbbi napokban. - mondta, és bekanyarodott az utcánkba.- Mondjuk, nem annyira, mint téged.
- Hát az gondoltam.- sóhajtottam.
Harry leparkolt a ház előtt, kiszálltunk a kocsiból és bementünk.
Ahogy beléptem a házba hallottam, hogy Kry One Direction-t üvöltet a szobájában. Kicsit felment tőle az agyvizem.
- Szia...sztok.- lépett elő anyu a hálóból.
- Szia anya!
- Helló.- mosolygott Hazz kedvesen.
- Na, mi volt a kórházban?- kérdezte, közben előjött apu is. Motyogtunk egymásnak egy "szia"-t.
Ránéztem Harry-re, hogy erre a kérdésre inkább ő válaszoljon.
- Stabilizálták az állapotát, de ha később visszük be, meg is halhatott volna...- sütötte le a szemét, az enyémbe pedig újra kezdtek gyűlni a könnyek.
- Úristen.- anyu. Apura néztem, ő pedig inkább nem szólt semmit. Megértettem.
- Öhm... Ma elmegyünk Harry-vel kicsit... kipihenni az elmúlt napokat.- mondtam.
- Rendben- mosolygott kedvesen anyu.
- Asszem kikapcsoltatom Kry-al a zenét...- mondtam, a többiek pedig kuncogtak egyet. Biccentettem Harrynek, hogy menjünk fel. Felértünk, odaálltam Kry ajtaja elé és mielőtt bementem volna odafordultam Haz-hoz.- Menj be, ne nézz végig a veszekedésünket.- forgattam meg a szemem.
- Neem, szerintem Krystal le fog csillapodni amikor meglát.- nevetett, majd én is kicsit.
Benyitottam a szobájába, ahol épp a They don't know about us üvöltött, és K énekelte. Nekem pedig majd' kiesett a szívem.
*V*
Nyújtózkodtam egyet, majd felültem az ágyban.
Liam tekintete fogadott. És egy zongora. Woooow.
Liam szótalnul odafordult a zongorához és elkezdett nekem játszani valamit.
A dal hihetetlenül szép volt, gyönyörű. Soha nem hallottam még ezt, és nagyon megérintett. Biztos voltam benne, hogy Li írta. A dal közepén már elsírtam magam.
- Boldog Valentin napot!- állt fel a zongorától és odajött hozzám. Megölelt, és adott egy csókot. Mosolyogva ledöntött az ágyra és ott csókolt tovább.
- Köszönöm! Gyönyörű volt!- mondtam miután levegő hiányában szétváltunk. - Te írtad?- kérdezte vigyorogva.
- Igen.- sütötte le a szemét, majd homlokát az enyémnek döntötte.
*J*
Kry felém kapta a fejét, én pedig vettem egy mély levegőt...
- Krystal, azonnal kapcsold ki a zenét!!!- emeltem fel a hangomat.
- Miért?- tette csípőre a kezét.
- Ha nem kapcsolod ki, kivágom a csili-vili laptopodat az ablakon!!
- Jól van na. Te mindent elrontasz.- erre már nem akartam semmit se reagálni. Kinyomta a számot, én pedig átmentem a saját szobámba Harryhez. Jól tette, hogy inkább bement.
Az ágyamon ült és telefonozott. Amikor beléptem, visszadugta a zsebébe a készüléket.
- Fájt?- kérdezte a számra utalva.
- Nem is kicsit...- sóhajtottam.- Elkezdek készülődni, utána mehetünk.
- Nincs korán?- kérdezte.
- Hát, 9 óra... akkor kb 2 óra mire hajat mosok, megszárítom, elkészülök blablabla... addigra lesz vagy 11.. úgyhogy nem lesz korán.
- És én addig mit csináljak?- esett kétségbe, ami vicces volt.
- Majd oda állsz a fürdőm ajtaja elé, és beszélgetünk.- mosolyogtam.
- Jó.-  sóhajtott, én pedig megráztam a fejem.
**
- Pont 11 óra. Jó vagyok- kacsintottam Harry-re. Harry csak egy tetetett árad hülye mosolyt vakart magára. Én csak ezen felnevettem.
Ez volt rajtam:
Csöndben lementünk (mondjuk Kry még nem aludt, amiért be mentem és elküldtem a jó meleg ágyába), szerencsétlenkedtem egy sort a kulccsal, majd végre bekerültem a kocsiba.
Harry beült majd fejét felém fordította és rám nézett és rám mosolygott, majd mosolya lehervadt. De olyan furán...
- Most mi az? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel, apró mosollyal a számon.
- Semmi... Csak régebben mindig azt akartam, hogy szingli legyél, most pedig azt szeretném ha egyikőtök vissza futna a másikhoz, és Liam vagy a te esküvői tanúd szeretnék lenni...- végig a szemembe nézett. Nem tudtam mit reagálni, és ezt ő is látta. Tény, hogy Harryvel elég közel kerültünk egymáshoz, de szerintem nem ennyire.- Nem voltam szerelmes beléd... csak valahogy furcsa volt. Vonzódtam hozzád.- jelentette ki.
- Harry...- szólaltam meg egy kis hallgatás után.
- Ne mondj semmit. Csak ezt úgy éreztem el kell mondanom.
- Okés... Nem is tudok.- mosolyogtam kedvesen. Odahajoltam hozzá és megöleltem. Ölelésemet viszonozta, és éreztem, hogy minden okés.
Elváltunk egymástól, aztán elindultunk.
Odaértünk a pub-hoz.
Ahogy bementünk Harry-vel a bár pult felé vettük az irányt.
- Helló a hölgy egy- kezdte Harry, és felém fordult.
- Pina colada koktélt kérnék.- mondtam Hazz felé fordulva.
- Egy Pina colada-t kér, én pedig egy Sex on the beach-t.- fejezte a mondatát.
- Rendben!- értette meg a pultos srác. - rám kacsintott és elkezdte csinálni a koktéljainkat.
- Megölöm. Li helyében is.- hajolt oda hozzám Harry, és úgy mondta, hogy csak én halljam.
Megkaptuk az italainkat  és mikor a fiú Harry elé tette le a koktélt, közel hívta magához. Én csak röhögve temettem kezembe az arcomat. Miután elengedte a srácot, ő óvatosan ment el mellettem.
- Hát te hülye vagy. Mit mondtál szegénynek?- kérdeztem röhögve.
- Áhh semmit. - ivott bele az italába sunyin mosolyogva.

Remélem tetszett:) Komizzatok és irakotkozzatok fel kérlek:) 
xxSaccii

1 megjegyzés: