2013. május 12., vasárnap

3. Díjam:)))

A díjat köszönöm N.Fanny- nak:)


1. Tedd ki ezt a képet!


2. Írj 11 dolgot magadról!

1.  Szőke vagyok, kívül-belül.:DD 
2.  Példaképem Danielle Peazer, Little Mix és a 1D. <3
3. Szeptembertől Angliában fogok élni:)
4. El szeretnék jutni még1x Párizsba.
5. És Amerikába...
6. Találkozni a kedvenceimmel.
7.  Modell/fotós/esküvőszervező/rendező szeretnék lenni:)
8. Perverz vagyok...xd 
9. 2012. szeptember 10-én lettem Directioner:')
10.  Nehezen írom meg a blogom részeit, mert én inkább elrendezem h ki hol lenne... és leírni pedig már nehezen tudom. És bocsánat is a sok késésemért.
11. .  Szerencseszámom a 21-es. (és a 69...:D)

3. Válaszolj 11 kérdésre! 

1. Kedvenc film/sorozat?
Film: nem sorolom fel. xd
Sorozat:  Vampire Diaries, How I met your mother és néha szoktam nézni a Supernatural-t.

2. Van testvéred?
Egy fél:)

3. Tanulsz valamilyen hangszeren?
Nem, de szeretnék megtanulni gitározni. 

4. Szeretsz olvasni?
Imádok!! :) <3

5. Kedvenc dal?
Nem sorolom fel, mert nem olvasnátok el. xdd

6. Nézed az Éjjel-Nappal Budapestet?
Nem. Szerintem undorító.

7. Jóban Rosszban vagy Barátok Közt?
Régen néztem a JB-t. (nem Justin Biber-t)

8. Szereted a One Directiont?
Neeeeem, nem azért vezetek róluk blogot és nem azért nincs már hely a falamon mert az ő poszterükkel van tele.

9. És a Little Mix-et?
Igeeeen.*-*

10. Szeretsz iskolába járni?
Barátok miatt:)

11. Sportolsz? 
Lejárok futni...

4. Küldd tovább 11 embernek/ oldalnak! 
Hát ez nem fog menni mert nem nagyon olvasok blogokat... sőt... csak a barátaimét, akik már megkapták ezt a díjat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése